Escola de Ball Neus Gaja
A 0.25 km
FlaminGods — Directorio de Academias de Baile y Escuelas de Danza
FlaminGods — Directorio de Academias de Baile y Escuelas de Danza
Situado en Vic, DANCE STUDIO VIC se presenta como una alternativa sólida en el ámbito de Academia de baile. La dirección de DANCE STUDIO VIC en Carrer del Bisbe Torras i Bages, 4 lo sitúa como un lugar estratégico para el sector. Para un servicio confiable, DANCE STUDIO VIC mantiene un compromiso firme hacia la excelencia en Academia de baile. Aquellos que requieran Academia de baile pueden acudir a DANCE STUDIO VIC para consultar disponibilidad.
Consulta nuestra sección de precios antes de contratar. Descubre cuánto deberías pagar y qué incluye el servicio en tu zona.
Academia de baile en Vic con profesores apasionados que motivan a niños, adultos y parejas con clases divertidas y personalizadas.
Clientes eligen por la energía contagiosa de Sandra y el profesorado, la diversión en clases y la preparación impecable de bailes de boda.
Cada barra muestra cuántos clientes hablan bien, regular o mal de cada aspecto.
“unes profesores un 10!! La meva nena ha après molt”
“gaudeix, riem, ballem i aprenem... amb un somriure i bon rotllo”
“preparar una coreografia personalitzada... flexibilitat en els horaris”
“la meva filla... va molt contenta i motivada a les classes”
Altamente recomendado por la mayoría de clientes (4–5 ★)
Temas recurrentes en las opiniones: con qué destaca cada persona o servicio según los clientes.
Motivos más habituales por los que la gente acude a este negocio, según lo que cuentan en sus reseñas.
Múltiples reseñas destacan su energía, motivación y dedicación personalizada.
¿Comparando opciones? Descubre nuestro ranking actualizado con las Top 3 mejores Academia de baile en Vic .
Fa més de 10 any que ballo al Dance Studio Vic, i no el canviaria per cap altre escola! L’ambient familiar i la professionalitat de les professores és increïble, son com una segona família per mi! Super recomanat!!
Moltes gràcies, Serena!
Ens fa molt feliços saber que després de tants anys continues sentint Dance Studio Vic com casa teva. Per nosaltres és un privilegi acompanyar-te en aquest camí i compartir la passió pel ball amb persones tan especials com tu.
Gràcies per la confiança, l’energia i l’estima que portes a l’escola cada dia.
El dijous és el dia preferit de la meva filla perquè va al Dance Studio dues hores seguides. Emociona veure-la ballar. Una acadèmia de ball 10.
Moltíssimes gràcies pel teu comentari tan bonic! 💛
Ens fa molt feliços saber que el dijous és un dia especial per a la teva filla. Veure com gaudeixen i s’emocionen ballant és també la nostra major recompensa.
Gràcies per confiar en nosaltres!
Una escola amb unes professores un 10!! La meva nena ha après molt i va molt contenta i motivada a les classes!!! I els festival són una passada de treballats i posen moltíssima passió en cada moment!!
Moltíssimes gràcies per les teves paraules! Ens fa molt feliços saber que la teva nena aprèn, gaudeix i ve tan motivada a les classes. Les professores hi posem tota la passió, i els festivals són el reflex de tota aquesta feina feta amb il·lusió. ✨
No conozco la escuela, pero tengo un hijo al que le gusta bailar salsa y quería preguntar si se puede asistir a algunas clases. Él ya sabe bailar y está estos días de vacaciones aquí. Puede asistir?
Hola,
¡Muchas gracias por tu interés! Queremos comentarte que no ofrecemos clases de salsa y, además, durante las vacaciones de Navidad no impartimos cursos.
Lamentamos no haber podido contestar antes y esperamos que tu hijo haya podido disfrutar y encontrar alguna opción divertida para esos días.
La meva parella i jo van fer en DS Vic la preparació del ball matrimonial pel dia de la Boda.
La Sandra ens vs preparar una coreografia personalitzada. I amb 5 classes en vam tenir prou per passar de no saber fer ni un simple pas de salsa a fer un vall que va quedar genial! Moltes gràcies Sandra per l’esforç, dedicació, passió i flexibilitat en els horaris.
Ho recomano al 100%
Moltíssimes gràcies per les vostres paraules! 🥰 Va ser un plaer preparar amb vosaltres el ball de noces i veure com, en tan poques classes, vau aconseguir un resultar tan bonic. Gràcies per confiar amb l’escola, valorar l’esforç, la dedicació i la flexibilitat.
Us desitjo tota la felicitat en aquesta nova etapa i gràcies per la recomendació!
Fa molts anys que soc alumna del Dancestudiovic i no podria estar més contenta de l'escola i tot el professorat que tenen. Ballem, aprenem, riem i ens ho passem genial en el grup de +45. El millor dia de la semana quan toca dansa. 100% recomenable!
Agraeixo molt les teves paraules i la teva fidelitat a l'escola. Continuarem ballant i aprenent plegades.
Cada setmana tenim una sessio de ball amb la Sandra, i es genial!! Gaudim, riem, ballem i aprenem a traves de la musica i de les indicacions de la Sandra. Es la millor professora que podiem tenir!! Totalment recomanable!!
Quin comentari tan bonic! gràcies per ser-hi amb tanta energia i ganes.
Feia molt temps que volia ballar però no sabia on anar i una amiga em va parlar de l'escola de la Sandra. I vaig pensar, per què no? La Sandra te una energía brutal. El millor que he fet.
Em fa molt feliç que gaudeixis de les classes. Continuarem avançant pas a pas!
Es un lloc fantàstic per aprendre a ballar tots els estils. Les profes són molt professionals I la Sandra, la directora, les seves classes són marevelloses. M'encanta💃❤️🥰
T'agraeixo molt les teves paraules! Ens esperen molts moments bonics i molt ball per endavant.
Sandra es genial, me encanta las clases que da ,me aporta mucha enegia .
Em fa molt feliç que gaudeixis de les classes. Continuarem avançant pas a pas!
Hola em dic Sandra,
Vaig para aquí a l'escola perquè la meva filla el fa d'extraescolar i ben anar a veure la marató...
Vaig quedar morta, amb ganes de provar-ho jo mateixa.
I la veritat es el millor que e pogut fer, Sandra la professora es super motivadora i amb moltes ganes de ensenyar-te i la profe de la meva filla la Janna te molta paciència i es guanya els nens per tenir moltes ganes de ballar.
Sou espectaculars perquè ens eu ensenyat a sentí 🥰💃🏼
Mil gràcies per els bons ratos que ens feu pasar i seguiu així.
Gràcies pel teu comentari tan bonic! La dansa és un camí que fem juntes, i és un luxe acompanyar-vos.
M’encanten les classes de dansa urbana amb la Sandra! Ens fa suar molt, però sempre amb un somriure i amb aquell bon rotllo que s’encomana 😄 Les classes són súper divertides i surts amb una energia brutal. 100 % recomanable!
Moltes gràcies de tot cor! Treballar amb alumnes com tu fa que la feina sigui un regal.
A 0.25 km
A 0.26 km
A 0.3 km
A 0.78 km
A 1.32 km
A 7.94 km
A 9.04 km
A 13.29 km
A 14.85 km